ПЕРАЛІК
адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў ДУА "Любішчыцкая СШ" па заявах грамадзян, якія знаходзяцца (знаходзілісь) ў працоўных зносінах з установай
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Дзяржаўны орган (другая арганізацыя), у якую грамадзянін павінен звярнуцца |
дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца
|
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры* |
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацый-най працэдуры** |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністра-цыйнай працэдуры |
|
1 |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
ГЛАВА 2 ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА |
|||||||
2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі арганізацыя па месцы працы, службы |
ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 паверх, тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38 Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 08.00 да 12.00 з 12.20 да 16.20 Серада з 12.00 да 20.00
|
арганізацыя па месцы працы, службы |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
|
2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады |
ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж, тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38 Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 08.00 да 12.00 з 12.20 да 16.20 Серада з 12.00 да 20.00
|
арганізацыя па месцы працы, службы, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне па месцы знаходжання арганізацыі, у якой грамадзянін праходзіць альтэрнатыўную службу |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
|
2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы |
ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж, тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38 Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 08.00 да 12.00 з 12.20 да 16.20 Серада з 12.00 да 20.00
|
арганізацыя па месцы працы, службы, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне па месцы знаходжання арганізацыі, у якой грамадзянін праходзіў альтэрнатыўную службу |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
|
2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці |
ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж, тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38 Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 08.00 да 12.00 з 12.20 да 16.20 Серада з 12.00 да 20.00
|
арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне |
заява
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця ва ўзросце да 6 месяцаў, прызначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў – - у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь і рэгістрацыя яго нараджэння праведзена органам, які рэгіструе акты грамадзянскага стану, Рэспублікі Беларусь
· пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне аднаго з бацькоў, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не менш за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу нараджэння дзіцяці, зарэгістраванага па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - для асоб – якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, - для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства – якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь), - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы · пасведчання аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў) выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца на ўсыноўленага (удачаронага) дзіцяці (усыноўленых (удачаронных) дзяцей), у дачыненні да якога (якіх) заяўнік звяртаецца за прызначэннем дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей) пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і – - для няпоўных сем'яў
выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць – - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі
дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу
дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны Міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)
·
|
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
адначасова |
|
2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці |
ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж, тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38 Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 08.00 да 12.00 з 12.20 да 16.20 Серада з 12.00 да 20.00
|
арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне |
заява
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі
выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і супруга заяўніка ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць – - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі
копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і – - для няпоўных сем'яў
пасведчанне аб заключэнні шлюбу-у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
адначасова |
|
2.9. Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў |
ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж, тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38 Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 08.00 да 12.00 з 12.20 да 16.20 Серада з 12.00 да 20.00
|
арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне |
заява
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям'і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей - не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў)
дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь (за выключэннем асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь), - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) Рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы
выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка)
копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці
пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў
· пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый-для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню, у зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне ·
пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і – - для няпоўных сем'яў
даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах
даведка аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў або выпіска (копія) з загаду аб прадастаўленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па догляду за дзецьмі) – для асоб, якія знаходзяцца ў такім адпачынку
выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць – - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі
даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам
даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі маці (мачасе) у поўнай сям'і, аднаму з бацькоў у няпоўнай сям'і, усынавіцелю (удачарыцелю) дзіцяці - пры афармленні водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па доглядзе за дзецьмі) або прыпыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай, адвакацкай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншым членам сям'і ці сваяком дзіцяці
даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змены месца выплаты дапамогі
дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу
· дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны Міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь) ·
|
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
па дзень дасягнення дзіцяцем узросту 3 гадоў |
|
2.91. Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў |
ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж, тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38 Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 08.00 да 12.00 з 12.20 да 16.20 Серада з 12.00 да 20.00
|
арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне |
заява
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
· два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў) · даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, – прадстаўляецца на адно дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, які навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнага) выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка)
копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці
пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў
выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі
· даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям'і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па доглядзе за дзецьмі) або прыпынілі прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную дзейнасць, дзейнасць па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму у сувязі з доглядам за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і якія не з'яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам) у поўнай сям'і, бацькам у няпоўнай сям'і, усынавіцелем (удачарыцелем) ·
дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, які ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якім дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы альбо аб вызваленні яго з-пад варты - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
на тэрмін да даты наступлення абставінаў, якія цягнуць спыненне выплаты дапамогі |
|
2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей, старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў |
ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж, тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38 Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 08.00 да 12.00 з 12.20 да 16.20 Серада з 12.00 да 20.00
|
арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне, абласныя цэнтры гігіены, эпідэміялогіі і грамадскага здароўя, Мінскі гарадскі, гарадскія, раённыя, занальныя, раённыя ў гарадах цэнтры гігіены і эпідэміялогіі |
заява
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь – пры наяўнасці такіх сведчанняў)
выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (уяўляецца па жаданні заяўніка)
копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці
пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў
пасведчанне інваліда - для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля), якія з'яўляюцца інвалідамі
даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу
даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу - для сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу
пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў
даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года)
выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць
звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў каляндарным годзе, папярэднім годзе звароту – - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям'і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям'і, усынавіцеля (удачаральніка), апекуна (папячыцеля)
даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты – даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змены месца выплаты дапамогі
дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якім дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы альбо аб вызваленні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, альбо па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту |
|
2.16. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі, медыцынскай абилитации |
ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж, тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38 Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 08.00 да 12.00 з 12.20 да 16.20 Серада з 12.00 да 20.00
|
арганізацыя па месцы працы, органы фонду |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
· 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц ·
|
на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці |
|
2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі арганізацыя па месцы працы, службы |
ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж, тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38 Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 08.00 да 12.00 з 12.20 да 16.20 Серада з 12.00 да 20.00
|
арганізацыя па месцы працы, службы |
– |
бясплатна |
3 працоўных дня |
бестэрмінова |
|
· 2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў ·
|
ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж, тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38 Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 08.00 да 12.00 з 12.20 да 16.20 Серада з 12.00 да 20.00
|
арганізацыя па месцы працы, службы |
– |
бясплатна |
3 працоўных дня |
бестэрмінова |
|
2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе |
ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж, тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38 Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 08.00 да 12.00 з 12.20 да 16.20 Серада з 12.00 да 20.00
|
арганізацыя па месцы працы, службы |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён са дня звароту |
бестэрмінова |
ПЕРЕЧЕНЬ
административных процедур,
выполняемых ГУО «Любищицкая средняя школа»
6.1.1. Выдача дубликатов: документа об образовании, приложения к нему,
документа об обучении
Государственный орган (организация), в который гражданин должен обратиться |
Лукашевич Анатолий Анатольевич – директор школы, (тел. 32-2-38), кабинет директора, 1 этаж в случае отсутствия Брыль Татьяна Васильевна – секретарь школы (тел. 32-2-38), кабинет секретаря, 2 этаж
|
Документы, предоставляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
заявление с указанием причин утраты документа или приведения его в негодность
паспорт или иной документ, удостоверяющий личность
пришедший в негодность документ – в случае, если документ пришел в негодность
документы, подтверждающие изменение фамилии, собственного имени, отчества (если таковое имеется) обладателя документа об образовании, приложения к нему, документа об обучении, – в случае, если заявителем были изменены фамилия, собственное имя, отчество документ, подтверждающий внесение платы |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
15 дней со дня подачи заявления, а в случае запроса документов и (или) сведений от других государственных органов, иных организаций – 1 месяц |
Срок действия документа |
бессрочно |
Размер платы |
0,1 базовой величины – за дубликат свидетельства об общем базовом образовании, аттестата об общем среднем образовании 0,2 базовой величины – за дубликат иного документа об образовании (для граждан Республики Беларусь) 1 базовая величина – за дубликат иного документа об образовании (для иностранных граждан и лиц без гражданства) бесплатно – дубликат приложения к документу об образовании, дубликат документа об обучении
Оплата в ближайшем филиале АСБ «Беларусбанк». Платежные реквизиты: ЦБУ № 111 ф-л 802 АСБ "Беларусбанк" р/с BY 67 AKBB 3604 1006 3001 7130 0000.
|
6.3. Выдача справки о том, что гражданин является обучающимся
Государственный орган (организация), в который гражданин должен обратиться |
ГУО «Любищицкая СШ» Брыль Татьяна Васильевна – секретарь школы (тел. 32-2-80), кабинет секретаря, 2 этаж в случае отсутствия - Лукашевич Анатолий Анатольевич-директор (тел. 32-2-38), кабинет директора, 1 этаж |
Документы, предоставляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
заявление
одна фотография размером 30х40 мм- в случае получения обучающимся справки, подтверждающей право на льготы по проезду на пассажирском транспорте, предусмотренные законодательством |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
в день обращения |
Срок действия документа |
с 1 сентября либо с даты подачи заявления (в случае подачи заявления после 1 сентября) по 31 августа – для обучающихся, получающихся общее среднее, специальное образование |
Размер платы |
Бесплатно |
6.1.1. Выдача дубликатов документа об образовании, приложения к нему, документа об обучении
ФИО специалиста: Лукашевич А.А., директор школы, тел.+375164532238,
График приёма: Понедельник, пятница: 08.00-13.00; 14.00-16.00;
вторник, четверг: 08.00-13.00; 14.00-17.00, среда 08.00-20.00
6.3. Выдача справки о том, что гражданин является обучающимся учреждения образования
ФИО специалиста: Брыль Т.В., секретарь, тел. +375 164532238
График приёма: Понедельник, вторник, четверг, пятница:
8.00-12.00; 12.20-16.20, среда - 08.00 – 20.00
Выписка из перечня административных процедур