Административные процедуры

ПЕРАЛІК

адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў ДУА "Любішчыцкая СШ" па заявах грамадзян, якія знаходзяцца (знаходзілісь) ў працоўных зносінах з установай

 

Найменне адміністрацыйнай працэдуры

Дзяржаўны орган (другая арганізацыя), у якую грамадзянін павінен звярнуцца

дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца

 

 

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры*

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацый-най працэдуры**

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністра-цыйнай працэдуры

1

 

2

3

4

5

6

ГЛАВА 2 ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА

2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі арганізацыя па месцы працы, службы

ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 паверх,

тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38

Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца

з 08.00 да 12.00

з 12.20 да 16.20

Серада

з 12.00 да 20.00

 

арганізацыя па месцы працы, службы

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады

ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж,

тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38

Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца

з 08.00 да 12.00

з 12.20 да 16.20

Серада

з 12.00 да 20.00

 

арганізацыя па месцы працы, службы, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне па месцы знаходжання арганізацыі, у якой грамадзянін праходзіць альтэрнатыўную службу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы

ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж,

тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38

Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца

з 08.00 да 12.00

з 12.20 да 16.20

Серада

з 12.00 да 20.00

 

арганізацыя па месцы працы, службы, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне па месцы знаходжання арганізацыі, у якой грамадзянін праходзіў альтэрнатыўную службу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж,

тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38

Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца

з 08.00 да 12.00

з 12.20 да 16.20

Серада

з 12.00 да 20.00

 

арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне

заява

 

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

 

даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця ва ўзросце да 6 месяцаў, прызначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў – - у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь і рэгістрацыя яго нараджэння праведзена органам, які рэгіструе акты грамадзянскага стану, Рэспублікі Беларусь

 

·         пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне аднаго з бацькоў, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не менш за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу нараджэння дзіцяці, зарэгістраванага па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - для асоб – якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, - для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства – якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь), - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы

·        

пасведчання аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў)

выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца на ўсыноўленага (удачаронага) дзіцяці (усыноўленых (удачаронных) дзяцей), у дачыненні да якога (якіх) заяўнік звяртаецца за прызначэннем дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці)

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей)

пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і – - для няпоўных сем'яў

 

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць – - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

 

дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу

 

дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны Міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

 

·        

 

 

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

адначасова

2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж,

тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38

Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца

з 08.00 да 12.00

з 12.20 да 16.20

Серада

з 12.00 да 20.00

 

арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне

заява

 

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

 

заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі

 

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і супруга заяўніка ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць – - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

 

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і – - для няпоўных сем'яў

 

пасведчанне аб заключэнні шлюбу-у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

адначасова

2.9. Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж,

тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38

Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца

з 08.00 да 12.00

з 12.20 да 16.20

Серада

з 12.00 да 20.00

 

арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне

заява

 

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

 

пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям'і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей - не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў)

 

дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь (за выключэннем асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь), - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) Рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы

 

выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка)

 

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

 

пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў

 

·         пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый-для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню, у зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне

·        

 

 пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

 

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і – - для няпоўных сем'яў

 

даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

 

даведка аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў або выпіска (копія) з загаду аб прадастаўленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па догляду за дзецьмі) – для асоб, якія знаходзяцца ў такім адпачынку

 

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць – - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

 

даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам

 

даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі маці (мачасе) у поўнай сям'і, аднаму з бацькоў у няпоўнай сям'і, усынавіцелю (удачарыцелю) дзіцяці - пры афармленні водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па доглядзе за дзецьмі) або прыпыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай, адвакацкай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншым членам сям'і ці сваяком дзіцяці

 

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змены месца выплаты дапамогі

 

дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу

 

·         дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны Міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

·        

 

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

па дзень дасягнення дзіцяцем узросту 3 гадоў

2.91. Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж,

тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38

Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца

з 08.00 да 12.00

з 12.20 да 16.20

Серада

з 12.00 да 20.00

 

арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне

заява

 

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

 

·         два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў)

·        

 даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, – прадстаўляецца на адно дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, які навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнага)

выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка)

 

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

 

пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

 

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў

 

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

 

·         даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям'і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па доглядзе за дзецьмі) або прыпынілі прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную дзейнасць, дзейнасць па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму у сувязі з доглядам за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і якія не з'яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам) у поўнай сям'і, бацькам у няпоўнай сям'і, усынавіцелем (удачарыцелем)

·        

 

дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, які ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якім дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы альбо аб вызваленні яго з-пад варты - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

на тэрмін да даты наступлення абставінаў, якія цягнуць спыненне выплаты дапамогі

2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей, старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў

ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж,

тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38

Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца

з 08.00 да 12.00

з 12.20 да 16.20

Серада

з 12.00 да 20.00

 

арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне, абласныя цэнтры гігіены, эпідэміялогіі і грамадскага здароўя, Мінскі гарадскі, гарадскія, раённыя, занальныя, раённыя ў гарадах цэнтры гігіены і эпідэміялогіі

заява

 

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

 

пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь – пры наяўнасці такіх сведчанняў)

 

выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (уяўляецца па жаданні заяўніка)

 

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

 

пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў

 

пасведчанне інваліда - для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля), якія з'яўляюцца інвалідамі

 

даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу

 

даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу - для сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу

 

пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

 

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў

 

даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года)

 

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць

 

звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў каляндарным годзе, папярэднім годзе звароту – - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям'і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям'і, усынавіцеля (удачаральніка), апекуна (папячыцеля)

 

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты – даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змены месца выплаты дапамогі

 

дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якім дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы альбо аб вызваленні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай

сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, альбо па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту

2.16. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі, медыцынскай абилитации

ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж,

тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38

Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца

з 08.00 да 12.00

з 12.20 да 16.20

Серада

з 12.00 да 20.00

 

арганізацыя па месцы працы, органы фонду

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

·         10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц

·        

 

 

на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі арганізацыя па месцы працы, службы

ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж,

тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38

Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца

з 08.00 да 12.00

з 12.20 да 16.20

Серада

з 12.00 да 20.00

 

арганізацыя па месцы працы, службы

бясплатна

3 працоўных дня

бестэрмінова

·         2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў

·        

 

 

ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж,

тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38

Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца

з 08.00 да 12.00

з 12.20 да 16.20

Серада

з 12.00 да 20.00

 

арганізацыя па месцы працы, службы

бясплатна

3 працоўных дня

бестэрмінова

2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

ДУА “Любішчыцкая СШ” дырэктар Лукашэвіч Анатолій Анатольевіч, кабінет дырэктара, 1 этаж,

тэл. 32-2-38, у выпадку яго адсутнасці – Брыль Таццяна Васільеўна, сакратар, 2 паверх, тэл. 32-2-38

Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца

з 08.00 да 12.00

з 12.20 да 16.20

Серада

з 12.00 да 20.00

 

арганізацыя па месцы працы, службы

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён са дня звароту

бестэрмінова

 

ПЕРЕЧЕНЬ

административных процедур,

выполняемых ГУО «Любищицкая средняя школа»

6.1.1. Выдача дубликатов: документа об образовании, приложения к нему,

                                                документа об обучении

Государственный

орган

(организация), в который гражданин должен обратиться

Лукашевич Анатолий Анатольевич – директор школы,  (тел. 32-2-38), кабинет директора, 1 этаж

в случае отсутствия  Брыль Татьяна Васильевна – секретарь школы (тел. 32-2-38), кабинет секретаря,

2 этаж

 

Документы, предоставляемые гражданином для осуществления административной процедуры

заявление с указанием причин утраты документа или приведения его в негодность

 

паспорт или иной документ, удостоверяющий личность

 

пришедший в негодность документ – в случае, если документ пришел в негодность

 

документы, подтверждающие изменение фамилии, собственного имени, отчества (если таковое имеется) обладателя документа об образовании, приложения к нему, документа об обучении, – в случае, если заявителем были изменены фамилия, собственное имя, отчество

документ, подтверждающий внесение платы

Максимальный срок осуществления административной процедуры

15 дней со дня подачи заявления, а в случае запроса документов и (или) сведений от других государственных органов, иных организаций – 1 месяц

Срок действия документа

бессрочно

Размер платы

0,1 базовой величины – за дубликат свидетельства об общем базовом образовании, аттестата об общем среднем образовании

0,2 базовой величины – за дубликат иного документа об образовании (для граждан Республики Беларусь)

1 базовая величина – за дубликат иного документа об образовании (для иностранных граждан и лиц без гражданства)

бесплатно – дубликат приложения к документу об образовании, дубликат документа об обучении

 

Оплата в ближайшем филиале АСБ «Беларусбанк».

Платежные реквизиты:

ЦБУ № 111 ф-л 802 АСБ "Беларусбанк"

р/с BY 67 AKBB 3604 1006 3001 7130 0000.

 

 

6.3. Выдача справки о том, что гражданин является обучающимся

Государственный

 орган

(организация), в который гражданин должен обратиться

ГУО «Любищицкая СШ»

Брыль Татьяна Васильевна – секретарь школы

(тел. 32-2-80), кабинет секретаря, 2 этаж

в случае отсутствия -  Лукашевич Анатолий Анатольевич-директор (тел. 32-2-38), кабинет директора, 1 этаж

Документы, предоставляемые гражданином для осуществления административной процедуры

заявление

 

одна фотография размером 30х40 мм- в случае получения обучающимся справки, подтверждающей право на льготы по проезду на пассажирском транспорте, предусмотренные законодательством

Максимальный срок осуществления административной процедуры

в день обращения

Срок действия документа

с 1 сентября либо с даты подачи заявления (в случае подачи заявления после 1 сентября) по 31 августа – для обучающихся, получающихся общее среднее, специальное образование

Размер платы

Бесплатно

6.1.1. Выдача дубликатов документа об образовании, приложения к нему, документа об обучении

ФИО специалиста: Лукашевич А.А., директор школы, тел.+375164532238,

График приёма: Понедельник, пятница: 08.00-13.00; 14.00-16.00;

вторник,  четверг: 08.00-13.00; 14.00-17.00, среда 08.00-20.00

 

6.3. Выдача справки о том, что гражданин является обучающимся учреждения образования

ФИО специалиста: Брыль Т.В., секретарь, тел. +375 164532238

График приёма: Понедельник, вторник, четверг, пятница:

    8.00-12.00; 12.20-16.20, среда -  08.00 – 20.00

 

Выписка из перечня административных процедур